Thema: 01056 Abzocke
Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 18.10.2009, 13:05   #8 (Permalink)
RDM
Gast

Standard WARNING! Letter to Management.Billiger -telofonieren.de

Ladies and gentlemen of the management,
This number is obviously a fraudulent and criminal.I have just discovered that in the course of the last month,I have been deceived in excess of 600€!
I advise you immediately to remove this number from your website before you lose all credibility for what has been essentially a reliable service over the past few years.

I also would appreciate an explanation of your position in this matter .As you will read from your own Forum I am not alone in this matter.
Since the firm in question replies neither phone or fax calls I urge you to bring in the law enforcement agencies responsible for this sort of deception.

RM

;446]hallo,

ich telefoniere auch seit Jahren in die Staaten und zwar täglich. Meine monatlichen Rechnungen beliefen sich immer um die 15,- Euro. Jetzt hat die pm2 diese 01056 übernommen und ich erhielt eine Rechnung für 228,- Euro für nur 10 Tage. Die reine Abzocke. Keiner hat mich über den Tarifwechsel oder Providerwechsel informiert. Die Telekom war auch nicht bereit zu helfen. Die sagten ich müsste die pm2 Gmbh mit Sitz in Neuisenburg anrufen. Ja GUTEN TAG! Da ist immer besetzt und keiner reagiert auf FAX oder EMAIL. Vieleicht sollten wir Abgezockte uns zusammentun und die mal besuchen um unser Geld zurück zu bekommen.

Bitte Hilfe Danke[/quote]
  Mit Zitat antworten An Facebook senden